Türkiye Yurtları

Ziyaretçi Defteri

Bu bölüm yüzlerce özel yurdun bulunduğu sitemize yapılacak yorumlar ve Genel bilgi almak içindir. Bilgi almak istediğiniz yurtların ilanlarında bulunan iletişim bilgilerinden, yöneticilerine ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Yorumlar

Adınız Soyadınız :   Mesajınız

Eposta :
Konu :
Güvenlik Kodu :
    Yenile

• apart kalacak yer (elcingulmus- 11/9/2016 4:03:57 AM)

Kalacak apart pansiyon ariyorum guvenilir bursa gorukle de yardimci olabilir misiniz
    Bursa Özel yurtlar sayfamızda Görüklede faaliyet gösteren öğrenci apartlarımızın iletişim bilgileri vardır. Bu sayfamızdan yararlanabilirsiniz.

• Siteye Bilgi girişi (Lavanta Residence- 10/19/2016 3:38:50 P)

Merhaba, 2016 Ekim ay itibar ile Girne'de Residenceöğrenc yurdu ve konaklama hizmeti sunuyoruz. Sitenizde yer almak için nasıl ilerleyebiliriz? Tesekkurler

• kalacak yer (murat beştaş- 9/29/2016 11:32:55 A)

çankırıda kaklacak yer bulamadım öğrenciyim

• sayfanızda yer almak istiyoruz (NAMIK KEMAL ÇATI- 9/24/2016 12:04:41 P)

kastamonu ili üniversite yanında öğrencilere dayalı apart daire kiralama işini yapıyorum.sayfanızda yer almak istiyorum ne yapmam gerekir. Not: Kastamonu Cumhuriyet Erkek Öğrenci yurdu işletmecisi Hasan TOPÇU Referansımızdır.
    Namık bey ilginize teşekkür ederiz, sayfamızda refere olacağımız işletmelerde aradığımız kriterlere uygun işletmelerle çalışmaktayız. Saygılarımızla.

• yurt ilanı (Zeynep Ceylan- 9/24/2016 11:59:02 A)

Elazığda kız yurdu reklamı vermek için fiyat ogrenebilirmiyim.
    Telefonla dönüş yapıldı.

• öğrenci yerleştirme (ONUR İŞİTMEZ- 9/24/2016 9:47:11 AM)

merhaba, afkanistandan 400 e yakın öğrenci gelecek onlar için yurt bakıyordum. bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?
    Hangi şehre geleceğini bilgilendirirmisiniz.

• manisa gordes yurdu (sibel aksan- 9/22/2016 9:16:10 PM)

Manisa gordeste molla gurani yurdunda kardesim kaliyo ve yuet parasiyla yemek paralari cok asiri geldi vana bununla ilgili bilgi almak istiyorum.
    KYK yurtlarının fiyat politikaları ile ilgili bilgimiz bulunmamaktadır. Özel yurtlara nazaran çok daha uygun olmaları gerekir.

• Kalacak yer (Ali yoru- 9/22/2016 5:21:06 PM)

Erzurum hınısta kalacak yer ariyorum bildigim kadariyla yurt varmis bu sene kapatilmis yardimci olur musunuz
    Hınıs'ta ne yazıkki Özel yurt veya pansiyon bulunmamaktadır. Arkadaşlarınızla ev kiralamanızın dışında bir çözüm yok.

• Tekirdağ Kız Öğrenci Evi (Burak Gündoğdu- 9/21/2016 6:49:05 PM)

Tekirdağ' da Namık kemal üniversitesi yakınında Kız Oğrenci Apartım var. Burdan bana öğrencilerin ualaşabilmelerini istiyorum. Sizden dönüş bekliyorum
    Telefonla dönüş yapıldı.

• Yurt (Hasan Dogu- 9/19/2016 2:00:11 PM)

Oğlum Aliağa Meslek Yüksekokulu Makina Bölümü nu kazandı. Kendisine konaklayabilmesi için yurt bakıyorum. Çiğköfte mevcut yurtlariniz ile ilgili bilgi almak istiyorum. Tarafımı bilgilendirebilirmisiniz.
    İzmir Özel yurtlar sayfamızdan Faydalanabilirsiniz.

• Yeni yurt (Koray Evren- 9/18/2016 10:23:42 A)

Bolu da meb erkek öğrenci yurdunu kurduk tanışmak isteriz
    Telefonla dönüş yapıldı.

• yurt ekleme (adem demircioğlu- 9/17/2016 9:15:51 PM)

yurt ekelemek istiyorum yardımcıı olursanız sevinirim

• işletmemi kaydetmek istiyorum (ERDEM ALAÇAMLI- 9/16/2016 11:17:45 P)

Sinop Gerzede bulunan  işletmemi sitenizde kaydetmek istiyorum.
    E-posta yoluyla dönüş yapılmıştır.

• yurt bulamıyorum (İpek yolluğ- 9/13/2016 11:49:13 A)

Nevşehir Hacıbektaş Veli üniversitesi ek tercihlerine sağlık yüksekokulu kazandım.fakat kyk başvurusu yapamadim.ozel kız yurdu veya pansiyon bulamıyorum daha doğrusu tam olarak bilmiyorum.universiteye yakın bir yer arıyorum.yardimci olur musunuz?
    Nevşehir Özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• Yurt ariyorum (Ayse celik- 9/10/2016 10:29:47 P)

Ben bulent ecevit universitesine yatay gecis yaptim. Henuz kyk yurduna basvuru yapamadm. Zonguldakta guzel ve uygun fiyatli yurt ariyorum. Yardimci olursaniz sevinirim😊
    Zonguldak Özel yurlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• ERKEK ÖĞRENCİ YURDU (BAYRAM AKKAYA- 9/10/2016 5:34:38 PM)

isabeylide erkek öğrenci yurdu arıyoruz.
    İsabeyli Kampüsü Nazilliye yaklaşık 4-5 km uzaklıkta bulunan İsabeyli köyünde bulunmaktadır. Nazilli merkezinde erkek öğrenci yurtları bulunmaktadır ve Nazilliden İsabeyli yerleşkesine ücretsiz öğrenci servisleri var.

• yurt için (ALİ KILIÇOĞLU- 9/8/2016 1:39:24 PM)

nazilli isabeyli kampüsüne yakın bir yurt arıyorum
    Aydın özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• yurt (kenan- 9/7/2016 3:57:34 PM)

artvin çoruh üniversitesine yatay geçiş yaptım sonucum dün açıklandığından kykya başvuramadım özel yurt var mı peki şehirde Teşekkürler.
    Artvinde Özel yurt yok, KYK yurtlarının dışında Türgev ve Kızılay yurdu var.

• Yurt (Yeliz genc- 9/7/2016 10:27:10 AM)

Eskisehirde porsuk meslek yuksek okuluna yakin yurt bulamiyorum bulduklarimi aradigim zaman telefon numarasi gecersizdir diyor yardimci olursaniz cok sevinirim. Tesekurler
    Eskişehir de refere olabileceğimiz özel yurt veya pansiyon bulunmamaktadır. Fakat bildiğiniz gibi Eskişehirde iki tane büyük üniversite bulunmaktadır. Çok fazla öğrenci olmasından dolayıda konaklama sorunu yaşamazsınız. Yurt ve pansiyonların dışında çok uygun fiyatlarda stüdyo daireler bulunur. Eskişehire giderek aramak sizin için en doğrusudur.

• barınma (ENGİN ÇETİN- 9/7/2016 7:57:52 AM)

merhabalar hacettepe de okuyacagım beytepe de barınma sounum var babam emekli yardımcı olursanız sevinirim
    Ankara özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• Teşekkürler (Cumhuriyet Yurtları Kastamonu- 9/6/2016 11:13:32 PM)

Değerli dostlarıma teşekkür ederim.Yoğun bir kayıt dönemiydi...İlgi oldukça fazlaydı kurumumuza ve bunun ödülü olarakta %100 kapasitemize dolu olarak ulaştık.Bizi tercih eden çok değerli aile ve öğrencilerimize teşekkür ederiz... ÖZELYURT reklam sitemize katkılarından dolayıda kurumumum adına teşekkür ederim..

• Yurdumuza Bekliyoruz (Mehmet Ali Ceylan- 9/6/2016 7:19:33 PM)

Merhaba; Gümüşhane'de hemen üniversite yanında hizmet veren yeni bir erkek öğrenci yurdunu hizmete soknuş bulunuyoruz. Buyrun gelin, görüşelim ve bizi tanıyın. Teşekkürler.
    Dönüş yapılmıştır.

• Kız ogrenci yurdu (ilhan ayaş- 9/6/2016 7:14:09 PM)

Konya seydişehir de kiz öğrenci yurdu varmi varsa telefon numarasi istiyorum sizden yardımcı olabilirsiniz sevinirim
    Seydişehirde kız öğrenci pansiyonları var fakat refere olabileceğimiz bir işletme bulunmamaktadır.

• Tekirdag Kalıcak Ev Yada Yurt (Selahattin Cubukcu- 9/6/2016 3:20:58 PM)

Tekirdağ namık kemal üniversitesini bu sene kazandım ve uygun fiyatlı ev veyatta yurt arıyorum
    Tekirdağ özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• yurt (seda mete- 9/5/2016 11:55:14 PM)

bolu merkezde önerebilecegınız uygun kız yurdu varmı yardımcı olursanız sevınırım
    Bolu Özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• unıverdıte ogrencısıne kalacak yer (duran simsek- 9/4/2016 2:32:34 PM)

ardahanda ozel yurt arıyorum varsa yarfımcı olurmusunuztel05425582572
    Ardahanda MEB Özel yurdu bulunmamaktadır, Öğrenci pansiyonları var fakat sitemizde kayıtlı pansiyon bulunmadığından iletişim bilgilerine sahip değiliz.

• Girne İdeal Öğrenci Rezidansı (Mehmet Necatigil- 9/4/2016 8:18:40 AM)

Girne'deki yurdımuzu sitenize eklemek istiyoruz. Bize geri dönüş yapabilir misiniz?
    Telefonla dönüş yapıldı.

• Artvin Hopa Erkek Yurtları (Öğuzhan Aktaş- 9/3/2016 10:12:01 PM)

Artvin Hopa da üniversite kazandım. Kalacak yurt seçenekleri neler acaba bilgi verebilir misiniz?
    Hopada durum biraz sıkıntılı özel yurt yok. Hopa Batum'a yakın olduğundan otel sayısı fazla otel veya normal pansiyonları tercih etmek zorundasınız yer bulma konusunda geç kalmamanızı tavsiye ederiz.

• GÜMÜŞHANEDE özel öğrenci yurt kaydı (Adem Kaya- 9/3/2016 5:39:07 PM)

GÜMÜŞHANEDE faaliyet gösteren öğrenci yurdumuzun sitemize kaydını yaptırmak istiyoruz
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Isparta da üniversiteye yakın yurt (Tuğçe Polat- 9/2/2016 12:38:18 PM)

merhaba bu sene Ispartayı kazandım yurt bakıyorum . Bana önerebilceğiniz güvenilir yurtlar var mı bilmek istiyorum . teşekkür ederim şimdiden
    Isparta Özel Yurtlar Sayfamızda yurtlar ve pansiyonlar bulunmaktadır, sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• kalacak yer (idris berk- 8/31/2016 10:17:50 P)

Onvelikle merhaba ben burdur golbaşıda okuyacam da acaba yurd veya kalacak bi yer arıyorum yardım edebilecek olan varmı acaba 😊
    Merhaba İdris Burdurun Gölbaşı isminde bir ilçesi yok Gölbaşı bir köy ve orada okulda yok bilgin olsun.

• Tekirdağ muratlıda ücretsiz veya uygun fiyatta kız yurdu veya pansiyon arıyorum (Birnur tiftik- 8/31/2016 5:40:21 PM)

Tekirdağ muratlıda ücretsiz veya uygun fiyata kız yurdu arıyorum
    Muratlıda Özel yurt veya pansiyon bulunmamaktadır.

• Hacıbektaş Öğrenci Yurdu (Berkant Güneş- 8/31/2016 4:30:19 PM)

İyi günler nevşehir ili hacıbektaş ilçesinden bulunan erkek öğrencilere hizmet veren bir yurduz hacıbektaşın en büyügüyüz 150 kişilik yurdumuzu sisteminize koymak istiyoruz ilgilenirseniz seviniriz.
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Oray'ı kazandım yurt bakıyorum (Kasım yiğit- 8/30/2016 7:28:29 PM)

ARTVİN Çoruh üniversitesini kazandım Oray'a okumaya gelicem yurt bakıyom
    Artvinde özel yurt yok Türgev ve kızılay yurduna bakmanız gerekiyor.

• pansiyon (orhan tiryakioglu- 8/29/2016 1:58:22 PM)

Balıkesir Bigadiç özel kız ögrenci pansiyonu için kayıt yaptıracam
    telefonla dönüş yapıldı.

• Özel Yurt (Sinan eren- 8/29/2016 1:00:42 PM)

öncelikle merhabalar, Çankırı da öğrenci evi veya hiçbir vakıf kururumla bağlantısı olmayan uygun yurt arıyorum.
    Çankırı konaklama konusunda sıkıntılı şehirlerden bizim referans olabileceğimiz her hangi bir özel yurt bulunmamaktadır.

• yurt (ferit kavak- 8/23/2016 5:39:37 PM)

Merhaba lar gümüşhane merkezde bir öğrenci evi de olabilir veya ekonomik bir yurt/apartbarıyorum.
    Gümüşhane özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• konaklama (OSMAN FURKAN İBİLİ- 8/22/2016 10:38:58 A)

uluslararası kıbrıs üniversitesi fizyoterapi bölümünü kazandım ve konaklamak için uygun ve kaliteli yurt arıyorum.
    Lefkoşa Özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• öğrenci ev (okan bozkurt- 8/20/2016 5:25:54 PM)

Ben konya necmettin Erbakan üniversitesi kazandım uygun fiyatta öğrenci ev arıyorum

• Uygun Fiyata Yurt BuLma (Emin Uran- 8/19/2016 10:06:20 P)

Merhaba Degerli Abilerim Ben sivas Güründe Bankacılık Sigortacılık Bölümü Kazandım Ama yurt Bulamıyorum Uygun Fiyata Yurt Varsa Yardımcı OLurmusun LÜTFEN Telefon 05353127827
    Eminciğim yurdu internettemi aradın yoksa Gürüne giderekmi, eğer okul varsa bir şekilde barınma imkanıda vardır. eğer sadece internetten baktıysan bulamamış olabilirsin. Yok gürüne gittim ama hala yurt bulamadım diyorsan hemen belediyeye git muhakkak yardımcı olurlar veya okulla görüş kendine bir ev arakadaşı bulabilirsin.

• yurt kayıt (Gülen Dönmez- 8/19/2016 7:01:42 PM)

İstanbul Bağcılarda yeni açılan yurdumuz için sitenize kayıt vermek istiyoruz.
    Telefon ile bilgi verilmiştir.

• pansiyonumuzu siteye ekleme (Adem Çakır- 8/19/2016 2:54:18 PM)

Merhabalar; Palmiye Pansiyon olarak Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesine en yakın pansiyonuz. Pansiyonumuz erkek öğrencilere özel olup hiçbir cemaat,dernek veya vakıfla bağlantımız yoktur. Aile şirketidir. Sitenize bizim pansiyonu da eklemek isteriz. Yardımlarınızı bekliyoruz.
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• İlan (Barış Koçkaya- 8/19/2016 1:31:04 AM)

Yeni açtığımız apartımızın sitenizde yer almasını istiyoruz, cevabınızı bekliyorum :)

• Yardm (Zeynep Eray- 8/18/2016 6:46:06 PM)

Rize iyiderede kız öğrenci yurdu arıyoruz.yurt isimleri ve numaralarına ulasamiyorum.
    İyidere Karadeniz sahil yolu üzerinde olduğundan ulaşım çok kolaydır. İyidere veya yakınlarında kyk yurtları var özel yurt bulamazsınız.

• Yurt (Furkan TURAÇ- 8/18/2016 4:42:51 PM)

Burdur da bizim de yurdumuzda var da nasıl sitenize ilan verebiliriz

• Yurt fiyatları (Eyüp sagman- 8/17/2016 2:55:07 AM)

Lefkoşadaki yutlarinizin fiyatlarini ve yemekli mi değil mi ogrenebilir miyim?
    KKTC de cemaat ve vakıf yurtlarının dışında hiç bir özel işletmede yemek verilmez. Ayrıca Fiyatlandırma Türkiye'ye göre farklıdır; öyle mesaj bırakın yurt yönetimi sizi arasın, internet ücretsiz, kahvaltı ücretsiz vb. şeyler olmaz genelde yurtlar elektirik ücretini dahi öğrenciden alır. sadece konaklama ücretin içindedir.

• erkek Öğrenci pansiyonu (faruk Yıldırım- 8/16/2016 10:46:35 P)

Düzcede Yeni açılan erkek Öğrenci pansiyonumuzu sizin sitenizde görmekten onur duyarım. kolay gelsin
    Teveccühünüz için sonsuz teşekkürler.

• SAYFANIZDA YURDUMUZU GÖRMEK (VEYSEL KARA- 8/15/2016 9:25:29 AM)

Günaydın beyler, İstanbul Bakırköy Yurdumuzla ilğili bilğilerinde sahifenizde bulunmasını isteriz. selamlar.
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• YURT ISLETMECILIGI (SEDAT GAZKO- 8/14/2016 11:17:42 P)

Merhaba, Ogrenci yurtu acmak istiyorum. Bana yardimci olurmusunuz. Bolge olarak Konya, Ankara Antalya Alanya olabilir. Saygilar Sedat Gazko

• pansiyon kayıtı (hakan saman- 8/14/2016 1:24:22 PM)

merhaba İstanbul Bahçelievler Yenibosnada pansiyonumuzda kız ve erkek öğrenci konaklatmak istiyor ve tesisimizi sitenizde yayınlatmak istiyoruz.
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Erkek Öğr.Evi İlan (Mehmet Akif Kodal- 11.08.2016 21:56:28)

Merhabalar, Görele'de 2 senedir faaliyette olan Erkek Öğrenci Evi için sizin sitenizde ilan vermek istiyorum

• Yurt reklamı (Kaan şahbaz- 11.08.2016 01:14:03)

Aydında kız yurdu ilanımız için görüşmek isteriz.
    Telefonla dönüş yapıldı.

• kız yurdu reklamı için (gülçin eflatun- 10.08.2016 11:47:11)

izmir Katip Çelebi üniversitesi Seyrek Kampüsüne 5 dk. lık mesafede olan yurdumuz tek kişilik ve çift kişilik olmak üzere tasarlanmıştır. sizin sitesinizdede yayınlanmasını istiyoruz.

• erkek yurt (ünal görünmezoğlu- 10.08.2016 11:24:59)

bizim yenipazarda yeni erkek öğrenci yurdu açtık acaba ilan verebilirmiyiz?
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• ilan vermek YURT İLANI (yüksel keleşoğlu- 08.08.2016 13:17:58)

Giresun Bulancaktan yurt ilanı vermek istiyoruz

• yurt hakkında (Murat Öz- 08.08.2016 13:02:25)

Bergamada erkek öğrenci yurdu olarak faaliyet göstermekteyiz. listenize dahil olmak istiyoruz. iliniz için teşekkür ederiz.

• Yurt İlanı (Ahmet KOCA- 07.08.2016 21:07:04)

Giresun Espiyeden kız pansiyonumuzun ilanını varmek istiyoruz.

• kız pansiyonu işletmecisi (cengiz tosun- 07.08.2016 19:56:32)

Kırklarelide yeni açtığımız kız pansiyonumuz sitenizde yer almak istiyoruz teşekkür ederiz

• reklam (sultan şen- 07.08.2016 02:54:21)

Denizlideki yurdumuzu yenı bır işletme oldu için sizin sitenizde yer almak istıyoruz
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Öğrenci pansiyonu reklamı (Şahin Ergün- 06.08.2016 16:11:07)

Burdur Gölhisardaki Öğrenci pansiyonumuzun reklamını sitenizde yayınlamak istiyorum

• sitenize yurt kayıt başvurusu hk. (Abdullah Doğantekin- 04.08.2016 12:30:52)

Adıyaman gölbaşı ilçesinde üniversite kız öğrenci yurdumuz bulunmaktadır sitenize yurdumuzu kayıtettirmek istiyoruz dönüş yaparsanız sevinirim.İyi Çalışmalar
    Telefon ile dönüş yapılmıştır.

• Erkek Öğrenci Pansiyonu ve Günü birlik Konaklama (Yasemin Sunar- 04.08.2016 01:14:25)

Merzifon'da yeni açılacak olan pansiyonumuz için reklam çalışması yapmak istiyoruz
    Telefonla dönüş yapıldı.

• Yeni yurdumuz (Ahmet demir- 02.08.2016 21:18:17)

Yeni yıldırım Beyazıt üniversitesi bölgemize bu yıl açılıyor bizim pansiyonumuz üniversiteye sadece 4 km uzaklıkta yurdumuzu sitenizde yayınlamak istiyoruz konu ile alakalı yardımlarınızı bekler iyi çalışmalar dikeriz
    Telefon ile dönüş yapılmıştır.

• yurt kaydı (mecit sapmaz- 01.08.2016 10:20:21)

hatay iskenderunda hem apart hemde erkek öğrenci yurdu olarak faaliyet göstermekteyiz. konuyle ilgili sitenize firmamızı kaydettirmek istiyoruz. gereğini yapılmasını rica ederim iyiy çalışmalar.
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Yurt veya apart (Rabia Kaya- 25.07.2016 02:26:01)

Merhaba ben izmir de uygun fiyata yurt veya apart arıyorum bana dönüş yapabilir isiniz?
    İzmir Özel yurtlar sayfamızdan faydalanabilirsiniz.

• Yurt İlanı Hk. (Ertuğrul Esen- 24.07.2016 11:41:35)

Sayın yetkili, İstanbul, Fatih'de merkezi konumda yaklaşık 60 kişi kapasiteli butik bir kız öğrenci yurdumuz var ve çeşitli sitelerde ilanlarımız mevcut. İçerisine girmiş bulunduğumuz yeniden yapılanma sürecinde sizin internet sitenizde de yerimizi almak isteriz. Belirttiğim numaradan iletişim kurarsanız birlikte çalışma fırsatı yakalayabiliriz. Saygılarımla
    Telefonla dönüş yapıldı.

• reklam (fatih karaçengel- 22.07.2016 14:57:09)

yurt. pansıyon ve apart işletmekteyım giresun espiyede espiye myo okuluna yönelık reklam vermek ıstıyorum ıyı gunler

• Şebinkarahisar'daki pansiyonumuzun bu sitede yer alması (Mehmet Torgay- 22.07.2016 14:12:25)

Giresun'un Şebinkarahisar ilçesinde Sultan Pansiyon adında öğrencilerimize hizmet vermekteyiz. Pansiyonumuzu daha geniş kitleye duyurmak için sizinle iletişime geçmek istiyoruz.
    Telefonla dönüş yapıldı.

• eşyalı daire - apart (Uğur Dağcı- 21.07.2016 13:09:21)

elmas hanım apartmanı olarak, öğrencilere, öğretmen ve memurlara yönelik hizmet verebileceğim 26 eşyalı dairemiz ile hizmet veriyoruz. amasyanın suluova ilçesinde merkezi bir noktada bulunan öğrenciye yönelik yapılmış olan eşyalı dairelerimizin suluovada eğitim görmek isteyenlerin rahatça bilgi edinmesi için sitenizde firma apart bilgilerimizin yer almasını istiyoruz.
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• öğrenci apartımızın sitenizde yer alması (GAYE SAVAŞ- 21.07.2016 11:18:02)

Edirne merkezde 2 yıldır erkek öğrenciler için apart hizmeti vermekteyiz.sitenizde yer almak istiyoruz.

• iletişim Daveti (metin ergün- 20.07.2016 17:45:26)

Çanakkale de Yurdumuz var. İletişime geçmek istiyoruz
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• ipsala Rumeli pansiyon (sevda akkaya- 07.07.2016 20:11:39)

Ipsala Rumeli öğrenci Yurdumun tanıtımını yapmak istiyorum

• öğrenci yurdu ilanı verme (oguz şenkol- 06.07.2016 19:46:32)

ipsalada bulunan öğrenci yurdumla ilgili ilan vermek istiyorum
    telefonla dönüş yapılmıştır.

• özel öğrenci apartı (osman kaya- 26.06.2016 23:02:20)

Isparta Gönende 2016-2017 öğretim yılına yetiştirmeye çalıştığım kız öğrenci apartı yapıyorum. Sizinle çalışmak için görüşmek istyorum.
    Telefonlu Dönüş yapıldı.

• KIZ ÖĞRENCİ APARTI (FEYZA AYAN- 23.06.2016 19:57:31)

Merhaba; Manisanın Turgutlu ilçesinde Gardalya Kız Öğrenci Apartı olarak 2016 - 2017 Eğitim  Yılına Hazırlanıyoruz. Binamız şuan yapım aşamasında.Yurtlar Rehberine kayıt olmak istiyoruz...
    Dönüş yapıldı.

• Bursa kız ve erkek yurdumuz için ilan vermek istiyorum. (Sabiha mısırlı- 22.06.2016 16:44:53)

Bursada yurdum var Sitenizde ilan vermek istiyorum

• Yurt ekleme (Erkut AKIN- 20.06.2016 13:40:14)

Yurt sahibiyim. Antalyada Yurdumu sitenize eklemek istiyorum.İlanımı yayınlamamanızı rica ediyorum.Karşılıklı görüşmek isterim. İyi çalışmalar

• ilan verme (BERİTAN KARAÇAY- 15.06.2016 13:43:41)

iyi günler, Fındıkzade de yeni açılmış kız öğrenci yurduyum. Sitenizde ilan vermek istemekteyim. Bilgi alabilir miyim?
    Dönüş yapılmıştır..

• ilan (Firuzan ÖCEŞ- 15.06.2016 12:17:47)

Kastamonuda kız yurdum var ilan vermek istiyorum.
    Dönüş yapılmıştır.

• yurt için ilan (zeki uğur- 14.06.2016 17:20:24)

burdur ilinde bulunan pansiyonum için ilan vermek istiyorum.dönüş yaparsanız sevinirim
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Yurt ilanı vermek istiyorum (Metin Şeşen- 13.06.2016 02:28:50)

Kadıköy'de öğrenci pansiyonu işletiyorum reklam vermek istiyorum

• yurt eklemek (ilyas öztürk- 06.06.2016 01:35:27)

Kars'ta işletmecisi olduğum kız öğrenci yurdumun sitenizdedeyer alması.

• yaz dönemi yurt kaydı (gülbahar korhan- 02.06.2016 21:29:14)

İyi günler, ben İstanbul'da staj için bulunacağım(13.06.2016-15.07.2016) Eskişehir osmangazi üniversitesi elektrik elektronik mühendisliği okuyorum. Bu bir aylık süreçte yurt hizmetlerine devam ediyor mu , ücret nedir? Teşekkürler.
    Gülbahar Hanım Bu bölüm tüm yurtların bulunduğu sitemizin genel iletişim bölümüdür. ilgilendiğiniz yurdun iletişim bilgilerinden yurt yönetimi ile kontak kurarak gerekli bilgileri alabilirsiniz.

• Yurt Reklamı (Serhat Topuk- 02.06.2016 13:01:30)

Edirne Merkezde işletmesini yapmış olduğum yurdun reklamının bu sitede yer almasını talep ediyorum. Teşekkürler.

• öğrenci yurt kaydı (Erol OCAKLI- 24.05.2016 08:56:52)

Bayburt Merkezde öğrenci yurt işletmesini sitenize kaydetmek istiyorum dönüş yaparsanız sevinirim saygılarımla

• Reklam (İpek Yalılı- 23.05.2016 12:10:34)

Sitenizde Yurdumuzun ilanının yer almasını istiyoruz. Elit Kız Öğrenci Yurdu AYDIN

• yurt reklamı (ibrahim çimen- 14.05.2016 14:58:11)

kayseride yurdumuz var görüşmek istiyorum

• Fiyat hk. (Oğuzhan Kılıçarslan- 21.04.2016 16:34:16)

Merhaba, Web reklam firmasıyız. Bazı müşterilerimize teklif olarak sunmak üzere Yurtlar için sitenize kayıt fiyatları hakkında bilgi almak istiyorum. Teşekkürler.
    İlginize teşekkür ederiz. Sitemizde refere edeceğimiz işletmelerde dikkate aldığımız kriterler bulunmaktadır, Bu yüzden işletmecilerle işletmelerinde görüşerek ortak çalışma yapmaktayız. Aracı kişi ve kurumlar ile çalışma prensibimiz yoktur.

• Yurt (Ezgi eraydin- 19.04.2016 14:39:23)

1 aylık ankarada yurt arıyorum.
    Ankara yurtlar sayfamızda bulunan yurt ilanlarımızdan yararlanabilirsiniz.

• sitenize yurdumuzu eklemek istiyoruz fakat ekleme bölümü yok.mümkünse nasıl olacağı konusunda sizden bilgi almak istiyoruz.teşek (yonca sülkü- 10.04.2016 22:47:23)

Tokat Zile den sitenize yurdumuzu eklemek istiyoruz fakat ekleme bölümü yok.mümkünse nasıl olacağı konusunda sizden bilgi almak istiyoruz.teşekkür ederiz.
    Cemal bey Bölge müşteri temsilcimiz 6. ayda ziyaretinize gelerek detaylı bilgi verecektir. Saygılarımızla

• Yurt Ekleme (Can TÜFEKCİ- 08.04.2016 08:40:29)

Merhaba, Aydında Yurdumuzun kaydını sitenize eklemek istiyoruz. Nasıl bir yol izleyelim ?
    Telefonla Dönüş yapıldı.

• ilan (gonca- 28.03.2016 17:38:57)

merhaba ısparta göenede apart ilanı vermek istiyorum sartları öğrenebilir miyim?
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Yurt Ekleme (Kahraman- 20.03.2016 02:49:57)

Merhaba web sayfamı sitenize eklemek istiyorum. Yardımlarınızı rica ederim. Teşekkürler

• AYAN YURT (SAMET AYAN- 22.02.2016 14:22:50)

YURTLARIMIZIN KAPASİTESİ 600 DEN FAZLADIR. İSKENDERUN, KIRIKHAN , HASSA VE KAHRAMANMARAŞ TA ŞUBELERİMİZ VARDIR. GÖRÜŞME TALEP EDİYORUZ.
    Telefon ile dönüş yapılmıştır.

• yurt tanıtımı (DEMET KARATAŞ- 14.02.2016 17:38:17)

Merhaba. Biz sektörde 8.yılını doldurmuş, İstanbulda 10 yurda sahip bir işletmeyiz. Yurtlarımız Şişli merkez ve Beşiktaş merkezde birçok üniversiteye ya yürüme mesafesinde ya da tek vesait ile toplu taşıma ulaşım noktasındadır. Hazırladığınız sayfada işletme olarak yer almayı talep ve rica ediyoruz, konu hakkında dönüşünüzü rica ederiz.
    Telfonla dönüş yapılmıştır.

• Öğrenci Konuk Evi (Adem Yılmaz- 12.02.2016 16:54:55)

Merhaba,İzmir Selçuk'ta Özel Öğrenci Konuk Evi olarak hizmet vermekteyiz. Sitenizeyurdumuzu eklemek istiyoruz. Bilgi lütfen.
    Dönüş yapıldı..

• Öğrenci Konuk Evi (Adem Yılmaz- 12.02.2016 16:18:32)

Merhaba, biz de İzmir Selçuk ilçesinde öğrencikonuk evi olarak aktifhizmet veren bir işletmeyiz. Sayfanızda yer almak için ne yapmamız gerekiyor??
    Telefonla dönüş yapılmıştır.

• Kız Yurdu İşletmecisiyim (Murat Gençer- 04.02.2016 16:32:14)

İyi çalışmalar. Ben Murat, Keşan Özel Kız Öğrenci Pansiyonu'nun işletmecisiyim. Sitenizde yer almak istiyorum. Bizi tanıyabilmeniz adına oturup görüşmek üzere sizi pansiyonumuza bekleriz.
    Bilgilendirme yapıldı.

• reklAM (kerım kesici- 31.01.2016 12:21:58)

Kastamonu Araç oğrencı yurdu reklam verecektımm telefonlarımızdan ulaşabilirmisiniz.

• pansiyon (mehmet kesici- 22.01.2016 13:07:06)

Kastamonu Araç ilçesinde Erkek Öğrenci Yurdu adında Erkek pansiyonum var. Myo okuluna 100 m mesafe iletişeme geçebilirmisiniz.

• yurt (feti ahmet cicek- 17.01.2016 21:32:40)

merhaba ıyı gunler ben umıtkoy mescıoglu muhendıslıkte calısıyorum kalmak ıcın bır yurt arıyorum bu yurtta kalabılırmıyım ve fıyatları ogrenebılırmıyım?