Türkiye Yurtları

SÖKE MEB ÖZEL ÖĞMEN KIZ ERKEK ÖĞRENCİ YURTLARI Aydın

Yurt Tipi : Kız ve Erkek Öğrenci yurtları
Şehir : Aydın
İlçe : Söke
Ülke : Türkiye
Telefon : 0256 518 9791
GSM : 0533 602 9197 - 0537 054 9099
Adres : Öğretmen evi arkası Süner sok.1 Söke/ AYDIN
Adres 2 : Öğretmen evi arkası Süner sok.2 Söke/ AYDIN
Kapasite : 190

Üniversiteye Uzaklık

Adnan Menderes Üniversitesi Söke Meslek Yüksek Okuluna 20 dk yürüyüş mesafesindedir ayrıca yurdumuza ait araçlarla ücretsiz öğrenci servisimiz vardır

Kurucumuz

 Uzun yıllardan buyana Aydın, Söke ve Kuşadası'nda modern yaşam alanları üreten inşaat şirketimiz 2003 yılında mesleki birikimlerini aktardığı ilk yurt inşaatı olan erkek öğrenci apartı ile öğrenci barındırma sektöründede kendini kanıtlamıştır. 2012 yılında sektörü iyi analiz ederek Milli Eğitim Bakanlığının özel yurtlar projesine uygun olarak özel kız öğrenci yurdunu inşaa ederek hizmetinize sunmuştur.
Öğmen Öğrenci yurt işletmeciliği ltd. şti.

Müdürümüz

Yıllarca J.Gn.K.lığının çeşiti birim ve kademelerinde Jandarma Astsubayı olarak görev yaptıktan sonra emekli olmaya müteakip özel Öğmen öğrenci yurtlarında yöneticiliğe başladım.Birikim ve tecrübelerimi eğitim hizmetine sunmak istiyorum.
Yılmaz GÜNEY Em.J.Astsb.

Genel Bilgiler

Öğrenci Yaşam alanlarına Uygun Dizayn edilmiş
Deprem Yönetmeliğine uygun projelendirilip imarı yapılmış Sigortalı yeni  binalarımızda 
2 kişilik alternatifli geniş aydınlık ,
havadar ortopedik yatakları olan odalarımızla
Modern Makinalarda Çamaşır Hizmeti
Dairelerimizde Buzdolabı
Çayınızı Yudumlarken Gün batımının Keyfini çıkarabileceğiniz geniş balkonlarımızla
LCD Tv li Uydu Yayını olan Dinlenme Salonumuzla
Kuşadası , Didim ,Milas ve Aydın ilimizin Tarihi ve doğal bölgelerine Gezilerimizle.
Etüt salonu
Kendi Bünyemizde Profesyonel Mutfak Ekipmanlarıyla ve
Usta aşçıların ellerinden çıkan lezzetli ve hijyenik  sabah kahvaltıları- akşam yemeklerimizle 
Tüm Binamızda Sınırsız Kablolu ve Wireless İnternet erişimi ile
Sıcak sulu
Kaloriferi
Terminale ve Sökenin büyük alışveriş Merkezlerine yakınlığımızla
Öğrencilerimizi Hastalıkta Yanlız bırakmayan Personelimizle
24 Saat Güvenlik 

SİZ SADECE  BAVULUNUZU ALIN GELİN BEKLİYORUZ...!

Yorumlar

SON DAKİKA (ÖĞMEN YURT MÜDÜRLÜĞÜ- 8/12/2016)

2016/2017 sezonu kayıtlarımız hızla devam etmektedir. Yerinizi ayırmayı unutmayın.

ÖĞMEN ÖĞRENCİ YURDU (halim YILMAZ- 01.08.2016)

HOŞ BİR SEDA;Ayrılık vakti geldi evimdeki konforu öğmen öğrenci yurdunda yaşadım.Herşey için binlerce teşekkürler.

ÖĞMEN ÖĞRENCİ YURDU (osman PEKMEZCİ- 01.08.2016)

2015-2016 Eğitim öğretim yılında yurtta kaldım özellikle yurt yönetimi ve yurt hizmetlerinden çok memnun kaldım.Herşey için çok teşekkür ederim.

fiyat (mehmet kulaberoğlu- 23.06.2016)

erkek öğrenci fiyatları ne kadar ?kaçtan başlıyor?

ayrılık (BURCU- 26.05.2016)

arkadaşlar mrb 4 yıldır yurtta kalıyorum aslında fazla birşey söylemek istemiyorum yurt yönetimine içtenlikle saygılarımı sunuyorum herşey için teşekkür ederim.

Yuurt (Anonim- 26.05.2016)

Giriş çıkış saatleri esnek arkadaşlar oldukçada güvenli.Oda arkadaşı tamamen şansınız ama uyumlu olmak zaten sizin sorumluluğunuzda biz memnunuz :)):)

Yurt (Meryem Merve Şenel- 26.05.2016)

Sökede bulabileceğiniz iyi bir öğrenci yurdu.Avantaj olarak kız erkek ortak kullanabildiğiniz bir bahçe var.Ayrıca oldukça uygun fiyatlı.Ev düşünen özellikle kız bir öğrenciyseniz bir daha düşünün burası yeterince ev rahatlığında bir yurt.1 yıldır burdayım 1 yıl daha burdayım.Bekleriz ☺

Gidiyorum (Eren Durdu- 26.05.2016)

Arkadaşlar öncelikle merhaba Ben 2 yıldır ÖĞMEN ÖĞRENCİ YURDUNDAYIM bu sene son aslında okullun bitceğine üzülmüyor değilim çok alıştım burdaki insanlara güler yüzlü sevecen insanlar hepsine saygılar sevgiler.. eren durdu...

Gidiyorm (Eren- 26.05.2016)

arkadalar myo 2 yıllık öğrenciyim sıcak yüzlü sevecen insanlar tanıdım okul hayatımı burda gecirdim diye hiç pişaman değilim 2 yılımıda burda gecirdim aslında okullun bitigine değil burdaki insanlardan ayrılacağıma üzülüyorum.. hepsine saygılar sevgiler eren durdu..

yurt (meb- 27.07.2015)

2.ögretim icin servis varmıdır ve yurt fiyatları hakkında bilgi vir misiniz

yurt (Zeynep Bahar- 26.07.2015)

Memnuniyetinizi anlıyoruz ama önce paradan haber verin benim babamın parası yok
Arkadaşlar bu bölüm yurdumuzda kalmış ve şuan kalan öğrencilerimizin yorumlarını yayınlamak içindir iletişim bölümü değildir yukarıda ilanımızda iletişim bilgilerimiz vardır yöneticilerimize ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

memnuniyet (selahattin- 22.07.2015)

ben malatyalıyım bu yıl 2.ci yılım olucak ortam aynı ev ortamı gibi,güvenlik bakımından olsun,yetkililer olsun çok hoşgörülü emrah abinin yerini kimse tutamaz kimi zaman babacan kimi zaman arkadaş kimi zaman eğlenceli yemekler ve kahvaltı harika ev tadında yeni kazanan öğrenci arkadaşlarımın tercih edeceği yer olur umarım herkese başarılar ..

memnuniyet (ZEYNEP- 21.07.2015)

İki yıldır bu yurtta kalıyorum. Kızlarınızın sıcak bir aile ortamında güvenli bir şekilde kalmasını istiyorsanız tercih edebileceğiniz öğrenci yurdu. şehir merkezinde ve her yere ulaşım çok rahattır. geceleri başımızı bekleyen güvenliğimiz her daim yanımızda hastalıkta, üzgün ve mutsuz olduğumuz da yurt personeli güler yüzlü ve çok cana yakındır. ayrıca her zaman da sosyal faaliyetler de bulunmamız için destekçidir.uzun lafın kısası sökede tercih edebileceğiniz bir yurttur.

yurt (Eyup yuksel- 01.09.2014)

Yurt ücreti ve soke işletme Fakültesine yakınlığı ve oda koşulları hakkında bilgi verirmisiniz

Soru (ali okur- 30.08.2014)

İyi günler yurdunuzla ilgili yorumları okudum çoğu olumlu yurdunuzu görmeye gelmek istiyorum ama şuan boş olan yatak sayısı ve fiyat konusunda bir bilgi verebilirseniz memnun olurum

mer (RABİA CENGİZ- 26.08.2014)

bu sene söke sağlık meslek yüksek okulu ameliyathane hizmetlerini kazandım yurt araştırması yaparken dikkatimi çekti kayda geldiğimde yurdunuzu görmek istiyorum

ücret (sinan baş- 27.07.2014)

yurt anladığımız kadarıyla güzel herkes çok memnun ama siz bize paradan haber verin

Yurt ücreti (emi- 26.07.2014)

Merhaba Ben Söke sağlık yüksekokulu hemşirelik bölümünü kazandım. Bu yurda gelmeyi düşünüyorum daha ayrıntılı bilgi alabilir miyim acaba ve de yurdun aylık ya da yıllık ücreti ne kadar ?

merak (ilknur hel- 24.07.2014)

bu yurda gelicem bu yıl ortamı merak ediyorum doğrusu bi tane bilemi kötü yorum olmaz bu beni çok etkiledi
gelip görerek ve önceki yıldan kalan öğrencilerimizden bilgi alarak yorumların ne kadar isbetli olduğunu anlayabilirsiniz.

tşk (SEDA- 08.04.2014)

öğmen öğrenci yurdu sahiplerine ve çalışanlarına çok tşk ederim aile ortamında yaşamamızı ve okumamızı sağladıkları için iyiki varlar

memnuniyet (burhan artık- 07.04.2014)

arkadaşlar ben söke meslek yüksek okulu alternatif enerji kaynakları bölümü öğrencisyim daha birinci senem ve öğmen apartta kalıorum ev ortamı ve aile ortamını aramayacağınız tek yer gelmenizi tavsiye ediorum bizler burda bi aile olduk gerçekten güzel dakikalarımız geçio herkeze tavsiye ederim yurt çalışanları çok güleryüzlü sıkıntı yaşamazsınız

memnuniyet (MEHMET- 07.04.2014)

genel olarak bir yurttan beklediğin her şey mevcut özellikle yurt olarak güvenlik konusunda çok hassas olmaları çok güzel tüm öğmen yurt çalışanlarına tşk. ederim çok iyi bir sene geçiriyoruz

iyi şeyler gördüm heb buyurttan onnarı dile getirmek iztedim sadece (emrah ır- 20.03.2014)

bu yurtta yaşamak gerekir annatmakla olmuyo gelde gör yöneticileri okadar mukemmelki annatılmas yaşanır hele yemekleri annatılmaz

Yurt guvenırlıgı rahatlıgı ve fıyat bılgısı (Erol yıldız- 11.08.2013)

Nasıp kısmet olursa oglum bu sene orda olacacak mekatronık bolumde tabıkı bızlerede cocugumuzun rahat edebılecegı guvenlı bır yurt lazım . Ogrencı yorumlarını okudugumda memnun olmayan kımse yok sızlerden rıcam odeme kosulları ve fıyat bılgısı verırmısınız? Erol yıldız 0533 237 43 67

öğmen apart (BARIŞ MEHMET KÖKSAL- 18.01.2013 11:45)

öğmen apartda geçirdigim güzel günler için öncelikle talışanlara: Genel muhasebecimiz Ayşe Abla ya ve yemekhaneden sorumlu devlet bakanı kader abla ve bakan yardımcısı ayşe abla ve servis müdürümüz izzet amca ve yurt müdürmüz türkan öner'e Teşekkür ederim ve yurt sahibi kutbettin amca ve orhan abı ye ayrıca teşekkur ederım öğrencinin Her konuda yardımcı oldukları için teşekkür ederim ve öğmen apartı seçtigim için memnun oldum ve yeni gelecek öğrencilere çğmen apartı seçmelerini tavsiye ederim..etkinlik gezi konusunda sıkıntı olmadı hiç bir zaman Saygılarımla.....

(TÜRKAN ÖNER- 05.01.2013 14:36)

DEGERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ HİZMETLERİMİZLE SİZLERİ MEMNUN ETMEKTEN ONUR DUYARIZ...PERSONELLER ADINA TEŞEKKÜR EDERİM

YILBAŞI PARTİSİ (HASAN BAYIRLI- 31.12.2012 19:06)

ÖZEL ÖĞMEN KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİ YURDU HAZIRMIYIZZZZ YILBAŞI PARTİMİZE :) * MANGAL KEYFİ * ÖZEL YAPIM ÇİĞ KÖFTE KEYFİ * MEYVALAR ÇEREZLER VE GECENİN İLERLEYEN SAATLERİNDE DEĞİŞİK SÜRPRİZLER BİR AİLE GİBİ HEP BERABER EĞLENEREK GİRİYORUZ YILBAŞINA :) MÜZİK VE SES OLAYINDA GÖREV ALAN HASAN BAYIRLI YURDUMUZ SAHİBİ KUTBETTİN ÖĞMEN YURT MÜDÜRÜMÜZ TÜRKAN ÖNER VE YURT MÜDÜR YARDIMCISI ORHAN ÖĞMENE MUHASEBECİMİZ AYŞE ABLAYA YEMEKHANE GÖREVLİLERİNE VE YURT GÜVENLİĞİMİZ FAHRİ ŞİMŞEKE EMEKLERİ İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER :)

Görüş (Hasan BAYIRLI- 24.12.2012 15:19)

sökede ilk senem mekatronik 1.sınıf 2.öğretimim evimde yaşamış olduğum sıcaklığı yurdumuzdada yaşıyorum derslerimize çalışırken aşada bulunan etüt odasında bize sunulan imkanlarla derslerimize daha iyi çalışma ve notlarımızın yükselmesine yardımcı olunuyor burda anne baba hasreti çekerken bunları bize unutturan tüm sıkıntılarımızla ilgilenen muhasebedeki biricik ablam ayşe ablaya mudurumuz türkan önere güvenliğimiz fahri abiye yemekhane görevlilerine kutbettin amcaya ve orhan babaya teşekkür ederim iyiki varsınız...

Tesekkurler (Ahmet Köksal- 23.12.2012 22:22)

öncelikle güler yüzlü bize adeta bir baba gibi davranan müdürümüz Türkkan hocamıza sonsuz teşekkürleri bir borç bilirim. Böyle personellerle bize hizmet verdiği icin de öğmen yurduna sonsuz tesekkurler.

yorum (mehmet cihan- 23.12.2012 15:15)

ben söke myo da elk 2 sınıf ögrencısı mehmet ögmenın gecen yıl kı ögrencılerındenım gecen yıla bakarak bu yıl cok konforlu ve modern bır yurt olmus butun hızmetlerınde basarılı ve guvenlı oldugu ıcın ıcın butun ögrencılere tavsıye edebılrım...muhasebecı ayse hanım mudurumuz turkkan öner guvenlık farattın abı dıyer calısan personeller ve KUDBETTIN AMCA VE ORHAN ABIYE SAYGILARIMI SUNANIRIM basarılarının devamını beklerım :D

TEŞEKKÜR MESAJI (TÜRKKAN ÖNER- 15.12.2012 17:07)

(Hakab berberoglu- 07.11.2012 20:37)

öğmen yurt bir harika ev ortamı aile ortamı arkadaşlık ortamı çok iyi ben elektrik 1. sınıf 2. öğretimim fakat yeni gelmeme rağmen alışmakta hiç zorluk çekmedim bana kendi ailem gibi davranan orhan abiye kubbettin amcaya eşine ve hocama sonsuz teşekkürler ederim.

yurt hakkında (hamdiye barışık- 06.09.2012 10:58)

biz bu sene katıldık oğlum kalıcak evet arkadaşlar yurttan memnunuzda neden sökeye devlet yurdu açılmıyo

fiyat hk. (ARİF KARAMAN- 30.08.2012 08:29)

slm arkadaşım fiyat konusu kolay gelin görüşelim mutlaka yardımcı oluruz

(ismail kıran- 27.08.2012 15:23)

ücret olarak ne kadar peki ögrene bilirmiyiz

kontanjan (arif- 22.08.2012 11:44)

slm ben arif karaman yurt müdürü selman bey tabiki her şey kontanjanlı ne kadar erken davranırsanız o kadar faydalı olur

yurt (selman şenlik- 20.08.2012 15:07)

yurt hemen doluyor mu erkenden gelip yer ayırtmamıza gerek var mı

(Taner KARAKAŞ- 16.07.2012 12:30)

Öncelikle yurt müdürümüz arif abiye selamlar olsun kaldığım iki yıl boyunca sorunsuz bi şekilde geçti yeni kalacak olan arkadaşlara da tavsiye ederim gerek güvenlik açısından gerekse sosyal faaliyetler ve olanaklardan dolayı emeği geçen herkese teşekkür ederim...

. (BARIŞ MEHMET KÖKSAL- 25.06.2012 13:28)

Arif abi şimdiden teşekkur ederım sen olmasan belki bu okulu bırakmış olacaktım ama sayende senın çabanla sökede kaldım ve zayıfsız olarak gıdıyorum bu sana ve dısıplın anlasına şükran borçluyum sen olmasan yurdun düzeni bozulabilirdi ama sen olunca işler degişiyor abi sen ögrencıyle ılgılenmeyı bılen bir müdürsün halden anlayan birisin hülya ablaya da çok teşekkür ederim ve tüm çalışanlara ama özellikle ARİF abi ye TEŞEKKUR EDERIM ...EGER ABİ SENEYE BURDAYSAN YANINDAYIM.SAYGILARIMLA.....

tesekkur (metin - 24.06.2012 18:33)

Arif abinin bize gosterdigi ilgi ve alakadan dolayi kendisine tesekkur ederim.Bize cok yardimci oldu 1 sene boyunca...

kral adam (ömer perk- 08.04.2012 01:49)

Arif Bey gerçekten kral bır yurt muduru kendısı sevıyoruz kendısını yurdu okulu sökeyı boş verınde Arif abi yeter :)

aydınlanmak (tarık bozca- 30.01.2012 20:42)

arkadaşlar ben lise üçüncü sınıfım ve fatma tüzzehra orhun sağlık meslek lisesine nakil olucam acaba liselileride alıyolarmı bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

hoşgörü (Barış Mehmet Köksal - 25.01.2012 22:38)

Arif abi Çok Kıral adamsın ıyı gunumuz de kötumuzde yanımızda oldun allah razı olsun PAŞAM Senin Hakkını Nasıl Ödeyecegiz Bilmiyorum....Saygılarımla....

aydınlanmak (aykut canpolat- 10.09.2011 23:45)

arkaşalar ben bi arkadaşımla söke meslek yüksek okulunu kazandık ve apart ewlerde kalmak istiyoruz ama fiyatlarını bilmiyoruz yardımcı olursanız seviniriz şimdiden çok teşekür ederiz...

teşekkür (cevatbakan 10.12.2010- 09.12.2010 19:41)

yurdunuzun çocuklarımıza gösterdiği ilgi ve alakadan dolayı çok memnunuz gençlerin yemek ve diger sorunlarına katkıda bulundugunuz için teşekür ederiz.

(Fatih Mehmet Arslan- 29.11.2010 21:10)

Arkadaşlar ben 2 aydır kalıyorum,yemekler vs. herşey çok güzel.Benim bi rahatsızlığım var böbreklerimden.Bi gecenin 3'ünde rahatsızlandım ve apart müdürü Arif KARAMAN o saate uykusundan kalkıp hastaneye götürüp yanımda refakatçı kaldı ve çok yardımcı oldu.Herşey için TEŞEKKÜRLER :)

Fiyat (deniz yamaç- 13.09.2010 12:02)

ben yurdunuzu beğendim.. fiyat konusunda yardımcı olursanız sevinirim.. msn-mail adresim: yakupdeniz09@gmail.com lütfen ekleyin konusalım ..

(erdem ütkür- 29.08.2010 16:44)

selam yurdunuzu cok beğendim bu yurdun fiyatı kaç para bi yardımcı olur musunuz

oda (fuku- 27.08.2010 13:20)

banyolar odalarda mı acaba ? bir cevap verebilirmisiniz

yurt (deniz cemal- 23.08.2010 17:06)

baya guzellesmıs beklerız herkesı .. yonetıcımızde ılımlı herseye .. : )) valla 10 numara... yurt tavsıye herkese

baya iyi olmus ... (muhterem çoban - 23.08.2010 17:04)

baya gelıstırmısler .. yurdun herseyı degısmıs plazma ve yemek hane yapmıslar cıdden herkese tavsıyemdır

en iyisi.... (selim yaver- 23.08.2010 17:02)

gecen seneye gore cok ıyı olmus her odada plazmalar : )) sonraa sıfır yataklar ... sonra : ) en kralından koltuklar :Ç )) ve yonetıcımız 10,5 numara ... herkese tavsıyemdır geşlmelerı ıcın ..

yurt (Ersin Güven- 18.08.2010 13:35)

bu yurt arkadaslar sofılerın mı degılmı gırıs cıkıs saatı var mı odamıza baska arkadas davet edebılıyormuyuz
Ersin bey bu işletme hiçbir siyasi görüşe hizmet etmiyor sitemizde dini veya siyasi görüşe sahip yurtlar bulunmaz.

egedeki eviniz (ilyas kurt- 10.02.2010 15:35)

gerçekten çok temiz güzel bir aile ortamım gibi her türlü kolaylık düşünülmüş ben çok memmunum gelecek arkadaşlara tavsiye ederim

memuniyet (ali karaman- 10.02.2010 15:28)

Arkadaşlar sökede erkek yurdu olarak tek diye bilirim gerçekten her türlü sorunlarımızla anında ilgileniyorlar.çok güzel bir yönetim anlayışı var temiz hijyenik sıcak ve mutlu bir aile ortamı gibi ben çok memmun oldum yarı yıl tatilinde parası olmayan arkadaşları memleketine göndermek için para bile verdiler daha ne olsunki

soru (kutay uyanık- 27.08.2009 19:42)

Yurda giriş ve çıkışlarda zaman sınırı var mı ? Yurda misafir getirebilirmiyiz aynı ev ortamı gibi mi ??

soru (iskender gökçe- 21.08.2009 01:49)

kayıt olucamda unv ıcın kayıt zamanında yurdunuza bi sorum olucaktı. Yurda giriş çıkış için zaman sınırınız varmı. ? cevabını alabılırsem sevınırım

yurt... (selimyaver- 17.08.2009 09:57)

neyse kısmetse bugün kayıt oluyorum ... .) kime sordurduysam iyi dediler....)

fiyat (muzaffer adıbelli- 16.08.2009 19:01)

ilçenizdeki yüksek okula kayıt olmaya hak kazandım sunmuş oldugunuz imkanları beğendim fiyat konuunda bilgi edinmek istiyorum ve ödeme koşullarını öğrenmek istiyorum tel:053872060005358551808 şimdiden tsk ederim

yurtla ilgili sorular... (selim yaver- 15.08.2009 16:33)

bir arkadaşa msn ekle demişsiniz... size ulasabilecegım tlfdan baska ... msn falan varmı ? eklemek ıcın
msn miz yok telefonla bilgi alabilirsiniz.

(ödemişli- 21.11.2008 00:40)

bende 1 sene kaldım güzeldi burdan tüm arkadaşlarıma saygı ve sevgiler ödemişli ömer

yurt hakkında merak ettiklerim (Gokhan Kurt- 19.10.2008 13:19)

Merhaba, Ben de bu yurtta kalmak istiyorum ama merak ettiğim bir kaç şey var. Odalar içinde banyo tuvalet var mı yoksa katlarda ortak olarak mı kullanılıyor? Yurtta tek kişilik oda var mı? Teşekkürler

(Erhan Ceylan- 18.10.2008 01:06)

bende ek yerlestirmelerden girdim söke elektirk bölümüne bu yurtta kalmayı düsünüorum hadi hayırlısı :):)

selam (semih- 04.09.2008 16:31)

arkadaslar bır yurttakı arkadaslıklar kımseyı ılgılendırmez 2 bız hep beraber yasıoruz beklerız sızlerı yurtta net war komple ama adam akıllı kullanana ınsan gıbı gelıp kalınırsa yurt yurt olur kımsede unutamaz dıorum

slm (tayfun- 02.09.2008 08:42)

merhab bende bu sene söke meslek yüksek okulunda okuyacagım yorumlarar inceledigimde gercekten güsel bir yurt olduguu anlasılıyor pekii boşyer suan mevcutmuuu fiyatlarıı ne kadar yurtdun
Yukarıda iletişim bilgilerimiz mevcut tüm bilgileri oradan alabilirsiniz.

(SALİH DOGAN- 26.08.2008 11:03)

1 YILDIR ÖGMEN APARTTA KALIYORUM MEMNUNUM EV ORTAMINI ARATMAYACAK BİR YER YENİ GELECEK ARKADAŞLARIMA TAVSİYE EDİYORUM

bilgi (uğur - 22.08.2008 13:57)

öğmen öğrenci apartı ile söke meslekyüksek okulu arası nekadar, ulaşım var mı ,birde boş yer var mı
Söke M.Y.O.10d yürüyüş mesafesinde toplu taşıma araçlarıda var.Telefon dan bilgi alabilirsiniz.

yurt (baran durmaz- 21.08.2008 20:25)

slm arkadaşlar bende bu sene söke meslek yükseokulana girdim ve yurt hakkında bilgi almak istiyom size 2 sorum olacak cvp verseniz çok sevinir.. 1)BU YURT CEMAATİN YURDUMU YANİ FEM DERSHENELERİ YURDUMU YOKSA DEVLET ÖZEL YURDUMU.. 2)BU YURDUN FİYATI NE KADAR ŞİMDİDEN TŞK EDERİM
Burası Her hangibir siyasi görüşü olmayan ticari bir yurt o açıdan rahat ol zaten bu sitede sadece ticari işletmeler mevcut.Fiyatlarıda ancak telefonla alabilirsin

ogmen apart (hakan soyler- 16.08.2008 13:25)

bende ogmn apatta kalıyorum gercekten gusel bı yer arkadaslarımı cok ozledım herkese tavsıye ederız ( daire 1-3-9 hepınızı cok ozledım ..) HAKAN böööööhhhhyyyyt

tesekkur (yawuz- 10.08.2008 13:57)

cevabınz için cok tskkur ederim yurdunuza gelmk için sabırszlanıorum ii günlerr!!!

sorum var (yawuzz- 08.08.2008 16:13)

bn yorumlarla anladım kdrıyla gzl bi yurt ama bn bişi srcam yurtta yenilere ust baskısı oluomu???
Burası devlet yurdu değilki yavuz kesinlikle yurt yönetimi olarak bu tip şeylere müsade etmeyiz ayrıca kalan arkadaşlarımız arasında sadece unutulamayacak dostluklar anı olarak kalıyor.

apart (samet özcan- 05.07.2008 17:21)

slm bende apartta kalıom 2. senem çook mutluyum gelemek istiyen tüm arkadaşlara söleyeceğim şey buradaki arkadaşlığı belkide hiç biyerde bulamazsınız inanın aile gibiyiz (hakan ank,hakan brsa,emre erol engin semih ati ali çooook özledim lan sizi) daire 8den samet

apart (hakan genc- 13.06.2008 15:12)

slm arkdaslar bende ögmen aparta kalıyorum we hayatım boyunca en eglendigim yerlerden birisi ögmen aparttı biz orda birbirimizi tanıdıktan sonra arkdas gibi degilde kardes gibi birbirimizi sevdik we herkeze cok teşekkür etmek istiyorum böle güzel bir site actıgınız için we birsürü şey için herkese iyi günler dilerim. . .

::: (semih koyuncu- 19.02.2008 20:18)

selam arklar bende ogmen apartta kalıorm ılk senem we her zamank gıbı tum guzellıkler ıcersede ıcermesede guvenlıgımız ıcınelımızden gelenı yapılan 1 yer olsa gerek hepınızı buraya beklememız dılegıyle...

ogmen apt. (hakan avcı- 19.02.2008 18:13)

söke erkek öğrenci apartından memnunum ve memnun kalmaktaki en buyuk etki hocamız halil teke dir hepinizin gelmesini tavsiye edrim kendi evinizi aratmıyo

ogmen apt. (volkan aydın- 19.02.2008 18:09)

ben sahsen söke öğmen öğrenci apartından memnunum ve rahatım ayrıca ozellikle hacamız mudurumuz emekli ogetmem halil teke den cok memnunum o olmasaydı acıkcası kalmayı dusunmuyodum her yonden bize yardımcı oluyo burda ailemizi aratmıyor ona urdanda cok tesekur ederim herkese tavsiye ederim

memmunıyet (mustafa topaloğlu- 13.02.2008 23:10)

arkadaslar benım söke öğmen apartta 2 senem burdakı bulduğum rahat ve konfor kendı evım de bıle yok ınan kı ben buraya o kadar alıstım kı eve bıle gıdesım gel mıor bıze gösterılen yakınlık tan ilgi den dolayı sayın kurucu utbettin öğmen ailesine ve sayın mdurumuz mudurlıkle kalmayan arkadasımız dostumuz halil teke hocaya saygılar ayıca soke vaz gecılmeyecek bır yer otomotiv 2 sınıf öğrencisi

apart (caner kamaş- 09.02.2008 20:47)

öğmen apartta 2 senedir yaşiyorum cok mutlu ve huzurlu bir ortam ögrenciler için cok ideal bir pansiyon yeni gelen öğrencilerimize tavsiye ederim saygılarr

Memnuniyet (burak kütükçü- 15.01.2008 19:50)

arkadaşlar ben söke meslek yüksek okulu elektirik bölümü öğrencisyim daha birinci senem ve öğmen apartta kalıorum ev ortamı ve aile ortamını aramayacağınız tek yer gelmenizi tavsiye ediorum bizler burda bi aile olduk gerçekten güzel dakikalarımız geçio herkeze tavsiye ederim ama son karar sizin

öğmen apart (müstecep ışık- 13.01.2008 19:34)

Arkadaşlar ben Söke öğmen apartta kalıyorum ve 2.yılım çok memnunum gelmenızı tavsıye ederım. 2. sınıf tekstıl ögrencisi :)

Özel Yurt ve Pansiyon ararken kullanabileceğiniz kelimeler:

Aydın Sökede özel kız öğrenci yurdu erkek yurtları evleri stüdyo daireleri pansiyonları en iyi kaliteli ekonomik ucuz lüks ev pahalı kiralık eşyalı temiz konforlu üniversite merkezde civarında